Press "Enter" to skip to content

Rola emocji

Emocje. Gra musi dostarczać odbiorcy przeżycia.

Gracze w czasie rozgrywki mogą odczuwać różne emocje: ekscytację, ożywienie, wzburzenie, chwilami nawet gniew. Zadaniem twórców jest, aby w żadnym momencie gry nie doprowadzić graczy do znudzenia i zniechęcenia.

Budujcie emocje i przeżycia odbiorcy, tworząc wiarygodne kreacje bohaterów, z którymi można się utożsamiać. Sięgnijcie do wspomnień i opowieści mieszkańców Starego Przedmieścia. Bazujcie na autentycznych wydarzeniach, działajcie na wyobraźnię gracza. Wrogiem wciągającej fabuły jest powtarzalność, dlatego planujcie różnorodne formy zadań. Pamiętajcie, aby fabuła i wyzwania, które stawiacie przed graczami, były spójne.

Wskazówka: zawsze zastanawiajcie się, jak powinni czuć się gracze na różnych etapach gry. Na etapie projektowania analizujcie, jak dany aspekt gry wpłynie na graczy. Czy wywoła w nich smutek, strach, a może ich rozbawi? Jeśli uważacie, że reakcją będzie obojętność, zmieńcie lub usuńcie ten aspekt gry.

Rozmiar czcionki
Kontrast